Subaru Impreza Oldalról

4.000Ft13.400Ft

A falmatrica anyaga matt fekete monomer PVC fólia, melynek vastagsága 75 mikron. Hátulja öntapadós ragasztóval ellátott, a felhelyezéshez nincsen szükség ragasztóra vagy előkészületre. Felhelyezési hőmérséklete min. + 10 °C !!! Megfelelő minőségű festett felületen akár évek múlva nyomok nélkül is eltávolítható, anélkül hogy roncsolná vagy leszedné a festést! Élettartama 10 évet is elérheti! Nincsenek méretbeli határok, 25 centiméterenként növekednek a méretek, de egyedi szélesség vagy magasság alapján is rendelhetőek . Felrakási útmutató a www.bstickers.hu/video – link alatt található.

Kenji Kitá az 1953-ban megalakult a Fuji Heavy Industries elnöke elhatározta, hogy cége egyedülálló autókat fog gyártani. Nem kellet sokat várni és elkészült a P-1 prototípus, amelyből egy év múlva megszületett a Subaru 1500, a gyártó első személyautója, amely komfortosságával és rendkívüli stabilitásával vált ismertté. 1958-ban a Subaru 360-al elindult a gépkocsik sorozatgyártása. Bár a Subaru Japán legkisebb autógyártója volt, mégis mindig igyekezet valami különlegessel előrukkolni. 1965-ben napvilágot látott az első boxermotoros Subaru, az 1000; ’66-ban pedig a világ legelső szabadidő-autója, a Legacy Outback AWD; -majd 1972-ben a világ első összkerékhajtású személyautóját építették meg a konszernnél. Történt ugyanis, hogy a Tohoku Elektric Supply Company dolgozói télen, a hó miatt gyakran elkéstek, vagy nem jutottak el munkahelyükre. Ezt megelégelte a gyár vezetősége és egy olyan autó megépítésére kérték fel a Subarut, amely szélsőséges időjárási viszonyok között is biztonságosan használható. Így született meg a Leone Station Wagon 4WD. Persze a Subaru nem csak a szériautóknál, hanem a motorsportban is letette a névjegyét.

Cím

Go to Top