Köszönjük, hogy vásárlásod során megtisztelsz bizalmaddal!
A Webáruház használatával kijelented, hogy a felhasználási feltételeket megértetted, azokat tudomásul vetted és az oldal használatának feltételeként elfogadod.
Vásárlási információk és Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)
Kérjük, hogy megrendelésed véglegesítése előtt figyelmesen olvasd el általános szerződési feltételeinket! Kérjük, hogy csak akkor vedd igénybe szolgáltatásainkat (adj le rendelést a webáruházban), amennyiben minden pontjával egyetértesz és kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre így online adásvételi szerződés jön létre. A megkötött szerződés későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A Weboldalon külön megtekinthető az adatkezelési nyilatkozatunk az Adatkezelési tájékoztató menüpont alatt.
Ha Általános Szerződési Feltételeinkkel, a honlap használatával, az egyes termékekkel, a vásárlás menetével kapcsolatban kérdésed merült fel, vagy amennyiben egyedi igényed szeretnéd velünk megbeszélni, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken!
A szerződés főbb pontjai:
1. Üzemeltetői adatok, fogalmak, információk
2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
3. Szerzői jogok
5. Megrendelés menete
5. Szállítási Tudnivalók
6. Fizetési Információk
7. Statisztikai adatok
8. Cookie-k (sütik)
9. Kellékszavatosságról, termékszavatosságról és jótállásról szóló tájékoztató
10. Termékgarancia
11. Szerződéstől való elállás joga
12. Panaszügyintézés
13. Jogorvoslat
14. Területileg illetékes békéltető testület
15. Egyéb rendelkezések információk
- ÜZEMELTETŐI ADATOK, FOGALMAK, INFORMÁCIÓK
Név: Bayer Dániel E.V. (B-Stickers)
Székhely/levelezési cím: 7150 Bonyhád, Kós Károly utca 21.
Nyilvántartásba vevő hatóság: Bonyhádi Közös Önkormányzati Hivatal Jegyzője
Nyilvántartási szám:52966509
Adószám: 69287549-1-37
Képviselő: Bayer Dániel
Telefonszám: 06202209591
E-mail: bstickerss@hotmail.com
Honlap: http://www.bstickers.hu
Bankszámlaszám: OTP 11746036-24617772 (Bayer Dániel E.V.)
Fogalmak:
Felek: Eladó és Vásárló együttesen.
Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.
Fogyasztói szerződés: olyan szerződés, melynek egyik alanya fogyasztónak minősül.
Honlap, weboldal, webáruház: a jelen weboldal, amely a rendelés leadására, a szerződés megkötésére szolgál.
Szerződés: Eladó és Vásárló között a Honlap és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő adásvételi szerződés.
Termék: a Honlap kínálatában szereplő, a Honlapon értékesítésre szánt minden birtokba vehető forgalomképes ingó dolog, mely a Szerződés tárgyát képezi.
Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy.
Vásárló/Ön: a Honlapon keresztül megrendelést leadó, ezzel szerződést kötő személy.
Eladó: jelen webáruház üzemeltetője.
Szerződés nyelve: Magyar
Megrendelések feldolgozása hétköznapokon történik: 9:00-17:00 óra között
Megrendelések teljesítésének átlagos ideje: 1-3 munkanap
Szállítási partner: Csomagküldő.hu
Tárhelyszolgáltató: Tárhely.Eu Szolgáltató Kft.
Székhely: 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.
Email: support@tarhely.eu
Közösségi Adószám: 14571332-2-42
Company No: 01-09-909968
Ha az ÁSZF valamely pontja jogilag hiányos vagy hatálytalan, attól még a szerződés további pontjai érvényben maradnak és a hatálytalan vagy hibás rész helyett a vonatkozó jogszabályok rendelkezései alkalmazandóak.
- MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE
Webáruházunk főként falmatricák / matricák, pólók / pulcsik, ajándéktárgyak forgalmazásával és árusításával foglalkozik. A termékek online megvásárolhatók a webáruház felületén. Az ügyfél regisztráció nélkül vendégként, vagy regisztrált felhasználóként is vásárolhat.
A termékeknél feltüntetett árak brutto árak, magyar forintban értendők, tartalmazzák az ÁFÁ-t, viszont a házhoz szállítás költségét nem.
A webáruházban szereplő termékek jellemzőit az egyes termékeket bemutató oldalak tartalmazzák. A weboldalon az egyes termékek mellett megjelenített képek esetenként illusztrációk, a termék tényleges kinézete ettől eltérhet.
- SZERZŐI JOGOK
A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a weboldalon található grafikai és szoftveres megoldások, képek, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak bármely része módosítható. A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak a weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet. A jogtulajdonos: Bayer Dániel E.V. (B-Stickers) - MEGRENDELÉS MENETE
Webáruházunkban egyaránt vásárolhatnak regisztrált és vendég ügyfelek is.
Kérjük kiemelten ügyeljen az Ön által megadott adatok pontos megadására (név, cím, telefonszám, email cím, stb). Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét. A visszaigazoló e-mail érkezhet a kéretlen levelek/spam mappába is! Előfordul rendszeresen bizonyos szolgáltatóknál, hogy rendszerhiba miatt nem fogadnak levelet, vagy a kéretlen levelek/spam mappába kerülnek (pl. freemail, citromail). Arról sajnos mi (az Eladó) nem értesülünk, hogy a levele esetleg nem érkezett meg. Ez esetben is létrejön a szerződés, hiszen a megrendelése az adataival a rendszerünkben van. Hibásan megadott telefonszám esetén nem tudjuk felvenni a kapcsolatot. Pontatlanul vagy hiányosan megadott kapcsolatfelvételi adatokból adódóan a megrendelés teljesítése ellehetetlenülhet.
A Vásárlónak a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az általa megadott adatok módosítására. Vásárló a megrendelésével tudomásul veszi, hogy az Eladó jogosult a Vásárló hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét a Vásárlóra hárítani. A tévesen megadott adatokért, és a hibás adatokból eredő esetleges téves teljesítésért által okozott károkért nem vállalunk felelősséget.
A Vásárló regisztrációja során megadott adatait az Adatkezelési tájékoztatónk szerint kezeljük (mely megtalálható és elolvasható weboldalunkon).
A megrendeléseket Magyarország egész területén házhoz szállítjuk, a megrendelés során megadott szállítási címre. Kizárólag belföldi címre történő kiszállítással áll módunkban elfogadni a megrendeléseket.
4/1. A termék(ek) kiválasztása
Önnek lehetősége van választani, illetve rendelni a webáruház termékei közül. A kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak leírását. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba teszem” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi.
A Kosárban látja a termékek végösszegét és a szállítási költséget. A Kosár tartalma a megrendelés véglegesítéséig szabadon módosítható, onnan termékek eltávolíthatók és hozzáadhatók, a mennyiségek változtathatók. Módosítás esetén a kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét a változtatások után.
4/2. A rendelés leadásának kezdete
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor kattintson a jobb felső sarokban elhelyezett „kosár” ikonra.
Ha korábban már vásárolt webáruházunkban, akkor jelentkezzen be a korábbi regisztráció során megadott e-mail címével és jelszavával. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a regisztráció során kért adatokat, melyeket a rendszer eltárol, így a következő vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Amennyiben vendég felhasználóként szeretne vásárolni, csak töltse ki az adatokat, majd kattintson a „tovább a pénztárhoz” gombra.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (házhozszállítás Csomagküldő.hu-val, vagy csomagpontra történő kézbesítést).
4/3. Átvételi/fizetési módok, szállítási költségek
Webáruházunkban utánvétellel és előre utalással is tud vásárolni. Lehetőség nyílik a paypal-al való fizetésre is. A kiszállítást végző futárnál fizethet készpénzzel vagy bankkártyával, csomagponton történő átvételkor pedig az adott csomagponton érvényes feltételek szerint (készpénzzel és/vagy bankkártyával).
A szállítás költsége a választott termékek összértékétől függ, a rendelés során kimutatásra kerül és azt a rendelés leadásával Ön elfogadja.
– Csomagküldő szolgálattal kiszállítva csomagpontra utánvételesen 990Ft.
– Csomagküldő szolgálattal kiszállítva házhoz utánvételesen 1500Ft.
– Csomagküldő szolgálattal kiszállítva házhoz előre utalással 1500Ft.
Hogyan történik a csomagpontra való csomagom átvétele?
Amennyiben a csomagodat feladtuk a Csomagküldő futárszolgálatának és rögzítettük a rendszerben, e-mailben értesítést kapsz a csomagpont adataival kapcsolatban. A csomagpont címéről, fizetési lehetőségekről, a csomag árának összegéről, illetve egy jelszót is mellékelnek ami FONTOS mert csak ezzel fogod tudni kikérni a csomagodat az átvevőponton! Amikor a csomagod megérkezik a csomagpontra és bevételezik a rendszerbe, automatikusan egy SMS-t fognak küldeni a rendelésben általad megadott telefonszámra, amely tartalmazni fogja a csomag számát, a csomagpont címét, és a jelszót. A csomag átvételére 7 munkanap áll lehetőségedre!
A „Megjegyzés a rendeléshez” szövegdobozban tetszőlegesen adhat meg további információt, amennyiben szükséges/szeretne.
4/4. Árak
Webáruházunkban az árak forintban értendők, tartalmazzák a 27%-os ÁFÁ-t, azonban nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt megjelenítésre kerül.
Hibás ár feltüntetése esetén Eladó felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.
Hibás árnak minősülhet különösen, de nem kizárólagosan:
– nyilvánvalóan téves, irreális ár, ami az érintett termék/szolgáltatás közismert, általánosan elfogadott árától jelentősen eltér;
– esetleg rendszerhiba miatt megjelenő 0 Ft-os vagy 1 Ft-os ár;
– egyéb feltűnő értékaránytalanságot mutató ár;
– kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.: 1000 Ft-os termék esetén a 20 %-os kedvezmény feltüntetése mellett 500 Ft-ért kínált termék).
Az Eladó az adatbeviteli hibákból, téves, hibás stb. árfeltüntetésből eredő felelősségét a jogszabályok által megengedett legteljesebb mértékben kizárja.
4/5. A rendelés véglegesítése (ajánlattétel)
Amennyiben meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma megfelel az Ön által megrendelni kívánt termékeknek, valamint az adatai helyesen szerepelnek, választott fizetési és szállítási opciót is, úgy a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva zárhatja le megrendelését. A honlapon közölt információk nem minősülnek az Eladó részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén a Vásárló minősül ajánlattevőnek.
A Vásárló a „Megrendelem” gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, elfogadja a webáruház jelen ÁSZF-ét és hogy a rendelés fizetési kötelezettséggel jár.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!
4/6. Rendelés feldolgozása, a szerződés létrejötte
A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9:00-17:00 óra között történik. Természetesen ezen időintervallumon kívül is leadhatja megrendelését, hiszen webáruházunk non-stop üzemel.
A webáruház a rendelést legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja! A szerződés akkor jön létre, amikor a webáruház által küldött automatikus visszaigazoló email az Ön számára a levelezőrendszerébe megérkezik. A visszaigazolás 48 órán túli elmaradása esetén az Ön vételi ajánlati kötöttsége automatikusan megszűnik.
Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk ellenőrizze a SPAM (levélszemét, kéretlen levelek) mappát is a levelező rendszerében. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeken. A megrendelő adatainak utólagos módosítására csak e-mailben vagy telefonon van lehetőség, amennyiben a rendelése még nem került a Futárhoz.
4/7. Teljesítési határidő / kiszállítás
A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési/szállítási határidő a rendelés visszaigazolásától számított maximum 2-3 munkanap. Ez a határidő tájékoztató jellegű, általában hamarabb megtörténik a kiszállítás.
A Vásárló felelőssége gondoskodni arról, hogy az adott időszakban a csomag átvételét biztosítsa. A futárnak nem kötelessége telefonálni, vagy egyeztetni a Vásárlóval. A Futárnak nincs lehetősége más címre vagy más időpontban vinni a csomagot, hiszen egy adott körzetben dolgozik a Futárszolgálat szabályzata és beosztása szerint.
4/8. Jogfenntartás, tulajdonjogi kikötés
Amennyiben a Vásárló korábban már úgy rendelt terméket, hogy azt a kiszállítás során nem vette át, vagy a Termék nem kereste jelzéssel érkezett vissza az eladóhoz, az Eladó a megrendelés teljesítését a vételár és a szállítási költségek előre történő megfizetéséhez kötheti, vagy egyoldalúan megtagadhatja.
- SZÁLLÍTÁSI TUDNIVALÓK
Megrendelését futárszolgálattal teljesítjük: partnerünk a Csomagküldő.hu. Partnerünkről információkat és a csomagszállítás mikéntjéről további tudnivalókat az alábbi weboldalon találhat: https://csomagkuldo.hu
Csomagját az alábbi linken követheti nyomon a csomagszám megadásával: https://tracking.packeta.com/hu/tracking/search ?
Megrendelését partnerünk a rendelés visszaigazolását követő 1-8 munkanapon belül, szerdai vagy pénteki munkanapokon 08.00-17.00 óra között végzi. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, akár egy napon belül, vagy különböző napokon. Az át nem vett csomagok szállítási költségét, valamint a felmerülő további költségeket (visszaszállítási díj, ügyintézés költségek stb.) Önre terheljük! Külföldi kiszállítást nem tudunk teljesíteni!
Futár partnerünk részére szükséges kiadni a szállítási adatokat, valamint az Ön telefonos elérhetőségét. A futárszolgálat alkalmazottja, amennyiben a megadott szállítási címre nem tudja kiszállítani a csomagot, telefonon megkeresi Önt a további teendők érdekében. Sajnos a futárszolgálat munkatársait nem tudjuk irányítani, ha konkrét időpontban tudja csak átvenni a csomagot, akkor velük kell felvennie a kapcsolatot. A szállítás díja brutto 1500 Ft az ország egész területére. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni és esetlegesen a csomagoláson és/vagy termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét. Sérült csomag esetén akár meg is tagadhatja az átvételt. A termékre vonatkozó kárfelelősség és kockázat a Vásárlóra akkor száll át, amikor Vásárló a megrendelt terméket átvette.
A Vásárló köteles az átvétel időpontjában a bontatlan, sérülésmentes csomagolást ellenőrizni és hibátlan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni a Futárnál. Utólagos reklamációt sérült tételre hivatkozva nem fogadunk el.
Tájékoztatás az át nem vett utánvétes megrendelésekkel kapcsolatban
Felhívjuk figyelmét, hogy az utánvétes csomagok átvételének megtagadása nem egyenlő a szerződéstől való elállás jogával. A szerződéstől való elállás lehetőségéről az ÁSZF 11. pontjában tájékozódhat. Amennyiben sikertelen a Csomagküldő.hu Futárszolgálat által 2 alkalommal megkísérelt utánvétes csomag átadás, Ön a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján létrejött, a távollévők közötti szerződést megszegi, ami által webáruházunknak kára keletkezik, melynek megtérítése jogos követelésünk. A felmerülő költségeket (oda-vissza szállítási díj, csomagolási díj, kezelési költség) köteles a Bayer Dániel E.V. (B-Stickers) számára a díjbekérő e-mailben történt kiküldésétől számított 8 napon belül megtéríteni banki átutalással.
- FIZETÉSI INFORMÁCIÓKA megrendelt termékek árát és a kiszállítási díjj kifizetése történhet: Utalással, Utánvétellel, és paypalon keresztül is. A fizetendő végösszeg a visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan: A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját!
Amennyiben a kiszállított termék vételárát a Vásárló nem tudja megfizetni, vagy az áru az Eladónak fel nem róható okból nem adható át, a Vásárló köteles az Eladónak megfizetni a megrendeléssel és szállítással kapcsolatos költségeit.
Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén az újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani! - STATISZTIKAI ADATOK
A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülhetnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a Bayer Dániel E.V. (B-Stickers) kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A bstickers.hu által használt statisztikai eszköz a Google Analytics. A Google Analytics adatkezelési irányelvei megismerhetőek a http://www.google.com/analytics weboldalon. - COOKIE-K (SÜTIK)
A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban (Beállítások menüpont). Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a webáruházat kiszolgáló szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A cookie-ban tárolt adatok: kosár tartalma, munkamenet azonosító stb. A cookie-ban tárolt munkamenet azonosító az oldal bezárásáig, a további adatok a felhasználó által a saját böngészőjében történő törlésig került tárolásra. - A KELLÉKSZAVATOSSÁGRÓL, A TERMÉKSZAVATOSSÁGRÓL ÉS A JÓTÁLLÁSRÓL SZÓLÓ TÁJÉKOZTATÓ
9/1. Kellékszavatosság
A kellékszavatosság azt jelenti, hogy webáruházunkban árult termékek hibájáért (pontosabban: a vásárláskor a termékben már meglévő hiba-ok miatt bekövetkező hibáért) válallkozásunk kellékszavatossági felelősséggel tartozik.
Bayer Dániel E.V. (B-Stickers) ezen felelősségét csakis a termék olyan hibája alapozza meg, amely hibának az oka már megvan a termékben a vásárlás pillanatában is, csak akkor még nem felismerhető (ezért nevezik rejtett vagy gyártási hibának). Vállalkozásunk kellékszavatossági felelőssége objektív, vagyis független attól, hogy tudta-e, hogy hibában (pontosabban hiba-okban) szenvedő terméket adott el, vagy sem, tehát a jóhiszemű eladó is felel a hibás teljesítésért a vevővel szemben. (A rosszhiszeműség a vevő esetleges kártérítési igényének érvényesítése szempontjából releváns körülmény.)
Ön a Bayer Dániel E.V. (B-Stickers) hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. Ön kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 30 napon belül közölni. Ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Bayer Dániel E.V. (B-Stickers) nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
9/2. Termékszavatosság
A termék hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.
- TERMÉKGARANCIA
Hibás, vagy a szállítás közben megsérült terméket vagy termékeket ingyenesen kicseréljük. Ha a csere részünkről mégsem történhet meg, úgy visszafizetjük a vételárat. Kérjük, a kellemetlenségek megelőzése érdekében csak sértetlen csomagolású árut vegyen át! A sérült csomagolású termékek esetén minden esetben készítsen jegyzőkönyvet a futárcég munkatársával. Ennek hiányában nem áll módunkban felelősséget vállalni a sérült termékekért. A sérült termékről és annak csomagolásáról készítsen fényképet, ezt küldje el az bstickerss@hotmail.com e-mail címre. Garanciális termékcserék esetén szállítási díj a vásárlót nem terheli.
Falmatricáinkra a sérülésmentes megérkezésig vállalunk garanciát, a hibás és helytelen felrakásért NEM ÁLL MÓDUNKBAN! A felhelyezéshez megtalálja oktató videónkat a www.bstickers.hu/video link alatt. Kizárólag fel nem helyezett sérülten érkezett matricáért és termékért vagyunk hajlandóak garanciát vállalni!
- SZERZÖDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS JOGA
Ha a webáruháznak a szerződésben vállalt kötelezettségét, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt e-mail-ben tájékoztatni.
Amennyiben Ön korábban már úgy rendelt termék(ek)et, hogy azt a kiszállítás során nem vette át (ide nem értve azt az esetet, amikor elállási jogával élt), vagy a termék(ek) nem kereste jelzéssel érkezett vissza az eladóhoz, az Eladó a megrendelés teljesítését a vételár és a szállítási költségek előre történő megfizetéséhez kötheti, vagy megtagadhatja.
A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. Ön jelen ÁSZF elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
Ön a 45/2014 (II.26.)-os kormányrendelet értelmében a rendelés átvételétől számított 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Bayer Dániel E.V. 7150 Bonyhád, Kós Károly utca 21. vagy a bstickerss@hotmail.com email címre.
Az ehhez szükséges elállási nyilatkozat minta elérhető az Általános Szerződési Feltételek 13. pontjának alján. Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 30 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást (banki átutalással az Ön bankszámlájára), ideértve a fuvarozási költséget is. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket. Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 naptári napon belül visszaküldeni az alábbi címre.: Bayer Dániel E.V. 7150 Bonyhád, Kós Károly utca 21.. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméke(ke)t.
A termék(ek) visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. Kizárólag sérülésmentes, hibátlan és hiánytalan állapotú termék(ek) esetében térítjük vissza a teljes vételárat az átvételt követő 30 napon belül (a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően), az Ön bankszámlájára történő forint átutalással. Amennyiben az Ön által megrendelt és átvett termék hibás, vagy a kiszállítás során sérült, azt e-mailes egyeztetés után cseréljük. Ön köteles a kiszállítás időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni. A helytelen használatból/felhelyezésből adódó hibákért garanciát nem vállalunk.
Fontos tudnia, hogy amennyiben az átvételt követően használatba vette a terméket, már nem állhat el a vásárlástól. A vásárlástól való elállás joga nem a termék 14 napos ingyenes használatát biztosítja Önnek, hanem a termék szemrevételezésének lehetőségét, ugyanúgy, ahogyan arra egy üzletben vásárolt termékek esetében is módja van.
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (IV.14.) Korm. rendelet c) pontja szerint a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogát olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó kifejezett kérésére, az általa szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra.
Ide tartoznak például plottervágott matricáink, nyomtatott egyedi pólók és pulóverek, illetve ajándék tárgyaink.
További részletek: 45/2014 (II.26.) sz. valamint 45/2014. (IV.14.) Korm. rendelete.
ELÁLLÁSI NYILATKOZAT MINTA
Címzett: 7150 Bonyhád, Kós Károly utca 21- Bayer Dániel E.V.
(cím: 7150 Bonyhád, Kós Károly utca 21, e-mail: bstickerss@hotmail.com)
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
…………………………………………………………………………………………………………
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: ……………………………………………………
A fogyasztó(k) neve: …………………………………………………………………………………
A fogyasztó(k) címe: …………………………………………………………………………………
A vételárat az alábbi bankszámlaszámra kérem visszautalni:
…………………………………………………………………………………………………………
A fogyasztó(k) aláírása: (papíron tett nyilatkozat esetén)
…………………………………………………………………………………
Kelt 20_ _. _ _. _ _.
- PANASZÜGYINTÉZÉS / ONLINE VITARENDEZÉSI PLATFORM
A Vásárló írásban közölheti az Eladóval a panaszát, amely az Eladónak, illetve az Eladó érdekében vagy javára eljáró személynek a termék(ek) Vásárlók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozik.
Esetleges panaszok bejelentésére e-mail címünkön (bstickerss@hotmail.com) van lehetősége nevének és címének megadásával, panaszának leírásával, lehetőség szerint képekkel szemléltetve/dokumentálva. Panaszára 3 munkanapon belül e-mailben válaszolunk és törekszünk annak mielőbbi megoldására. Amennyiben a panasz kezelésével nem ért egyet, a webáruház az e-mailen érkezett panaszt és az azzal kapcsolatos válaszlevelet jegyzőkönyvként 5 évig köteles megőrizni esetleges hivatalos eljárás esetére.
Amennyiben a webáruház az Ön által megfogalmazott panaszt nem tartja jogosnak, úgy azt köteles írásban megindokolni, továbbá köteles írásban tájékoztatást adni, hogy panaszának jellege szerint mely panaszügyintézési lehetőségek állnak rendelkezésére.
Minden szerződéssel kapcsolatos jogvitában – békéltető testülethez vagy bírósághoz is lehet fordulni.
A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A fogyasztó békéltető testülethez fordulás feltétele, hogy a fogyasztó megkísérelje a vitát közvetlenül cégünkkel rendezni. További követelmény, hogy a testület eljárása iránti kérelem, melyet a testület elnökéhez kell benyújtani, tartalmazza az alábbiakat:
– a fogyasztó neve, lakóhelye, tartózkodási helye;
– annak a vállalkozásnak neve és székhelye, vagy telephelye mellyel a fogyasztó vitában áll;
– ha a fogyasztó annál a testületnél kívánja kérelmét benyújtani, amelyiknek az illetékessége a szerződés teljesítésének helyéhez igazodik, akkor a fogyasztónak meg kell jelölnie a szerződés teljesítésének helyét;
– a fogyasztó álláspontját a fennálló vitáról, valamint azokat a tényeket, bizonyítékokat amik alátámasztják saját álláspontját;
– a fogyasztó azon nyilatkozatát, ami igazolja azt, hogy a vitát megkísérelte rendezni közvetlenül a vállalkozással;
– a fogyasztónak nyilatkoznia kell továbbá arról is, hogy nem kezdeményezett eljárást a vitás ügyében másik békéltető testületnél, nem kezdeményezett közvetítői eljárást, illetve polgári peres eljárást;
– tartalmaznia kell azt, hogy mit kér, milyen döntés meghozatalát várja a testülettől.
– végül a kérelmen szerepelnie kell a fogyasztó aláírásának
Mindezek mellett a kérelemhez csatolni kell minden olyan iratot, melyre a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, továbbá azon iratokat is, melyek bizonyítják, hogy a fogyasztó megkísérelte a vita rendezését a vállalkozással, de az eredménytelen maradt.
Tájékoztatjuk Önt, hogy a vállalkozásunkat együttműködési kötelezettség terheli a békéltető testületi eljárásban.
A termék meghibásodása esetén az általános garanciális és szavatossági szabályok alapján első körben javítás vagy kicserélés követelhető, másodlagosan pedig árleszállítás is kérhető.
A Fogyasztó panasza jellegéből adódóan a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait a 14. és 15. pontokban feltüntetett elérhetőségeken tudja bejelenteni.
Kötelezettséget vállalunk az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére a fogyasztói jogvitáik rendezéséhez. Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét. A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet. Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU
- JOGORVOSLAT
A fogyasztók a fogyasztóvédelmi panaszaikat a lakhelyükhöz legközelebb eső illetékes járási hivatal fogyasztóvédelemmel foglalkozó munkatársainál jelentetik be. A panasz elbírálását követően szükség esetén lefolytatják a hatósági eljárást. A másodfokú hatósági feladatok – amelyeket korábban az NFH látott el – országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatalhoz kerültek. A járási hivatalok listája az alábbi linken található: http://jarasinfo.gov.hu/
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677
URL: http://nfh.hu
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Posta cím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
cím: 1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
Telefon: +36 (1) 391-1400
Fax: +36 (1) 391-1410
URL: http://naih.hu
- TERÜLETILEG ILLETÉKES BÉKÉLTETŐ TESTÜLET
Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Elnök: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu - EGYÉB RENDELKEZÉSEK, INFORMÁCIÓK
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének véglegesítésével elfogadja a B-Stickers jelen Általános Szerződési Feltételeit és Adatkezelési tájékoztatóját.