Termékekkel, rendeléssel és fizetéssel kapcsolatos lehetséges kérdések!

A B-Stickers-nél nagyon egyszerű a rendelés: miután a kosarába tette a kívánt termékeket, a [Kosár] gombra kattintva tekintheti meg őket, illetve adhatja meg az adatait. Új vásárlóként és regisztrált felhasználóként nagyon kényelmesen végig tudja vinni a rendelés folyamatát, ezután három lépés (cím – fizetési mód – visszaigazolás) következik a rendelési folyamatban, majd pedig lezárhatja a rendelését.

Rendelhetek telefonon is?

Az alábbi telefonszámon  06 20 220 9591 – on lehetőséged van telefonon is leadni a rendelést. Az ügyfélszolgálatunk rendelkezésedre áll hétfő és péntek között reggel 9:00-től egészen délután 17:00-ig!

Szükségem van ügyfélfiókra, ha vásárolni szeretnék?

Nem, a  vásárláshoz nem feltétlen van szükség ügyfélfiókra, azonban ajánlott, így később is visszatekintheti a rendelési előzményeit!

Van minimális rendelési érték?

Nincsen minimális rendelési érték a B-Stickers-nél.

Hogyan tudom megnézni az eddigi rendeléseimet?

Az eddigi rendeléseinek megtekintéséhez jelentkezzen be a www.bstickerss.hu oldalon az email-címével és a jelszavával! Az [Adataim] menüpont alatt találja meg a [Rendeléseim] menüpontot, majd kattintson rá. Ebben a menüpontban tételesen vissza tudja követni a vásárlási előzményeit.

Törölhetem a rendelésem, ha még nem küldték el?

Amennyiben még nem gyártottuk le a megrendelt terméket, és nem került kiküldésre a futár által, addig lehetősége van  annak törlésére. Kérjük, telefonáljon nekünk, hogy a törlési igényét közvetlenül megvizsgálhassuk! Ha kérdése van, ügyfélszolgálatunkat a hét minden napján elérheti a 06 20 220-9591-es telefonszámon hétfőtől – péntekig 9:00-17:00 között vagy a bstickerss@hotmail.com e-mail címen.

Megváltoztathatom még a szállítási címemet egy már visszaigazolt rendelés esetén?

Megértését kérjük, de a szállítási cím utólagos megváltoztatására NINCS lehetőség. Mivel a rendeléseket azonnal feldolgozzuk, sajnos nem tudjuk biztosítani annak megváltoztatását. Amennyiben a megadott szállítási cím nem található vagy a küldeményed nem kézbesíthető, akkor az visszakerül hozzánk. Ahogy megtörténik nálunk a visszaérkezett küldemény ellenőrzése, a jóváírást azon az úton juttatjuk el Önhöz, amit fizetési módként megadott.

Elfogadnak külföldi rendeléseket is?

Az oldalon leadott rendeléseket egyenlőre csak magyarországi lakcímekre tudjuk kiszállítani.

Mit csináljak, ha a kívánt termék már nem kapható?

Nálunk minden termék megrendelés után kerül legyártásra. Nem halmozunk fel raktár készletet, csak a megrendelt terméket gyártjuk le az alapanyagokból. Amennyiben nincsen raktárkészleten megfelelő vagy kellő mennyiségű alapanyag, néhány napot csúszhat a rendelés, de ezt igyekszünk minél előbb orvosolni! Megértését köszönjük!

Mi történik a rendelésem lezárását követően?

Rendelése megadását követően e-mailben kap visszaigazolást, amely az Ön által kiválasztott termékek mellett a számlázási- és szállítási címét, valamint a kiválasztott fizetési módot tartalmazza. Ha kérdése van, ügyfélszolgálatunkat a hét minden napján elérheti a 06 20 220-9591-es telefonszámon hétfőtől-péntekig 9:00-17:00 között vagy a bstickerss@hotmail.com e-mail címen.

Hogyan tudok megbizonyosodni arról, hogy a rendelésemet helyesen adtam fel?

Ha ellenőrizni szeretné, hogy a rendelését helyesen adta-e fel, akkor azt az általunk e-mailben megküldött rendelés-visszaigazolásban tudja megnézni. Jelentkezzen be a www.bstickerss.hu oldalon az email- címével és a jelszavával jelentkezzen be, majd kattintson az [Adataim] menüpontra, ezen belül pedig a [Rendeléseim rovatba]! Ha kérdése van, ügyfélszolgálatunkat elérheti a 06 20 220-9591-es telefonszámon hétfőtől-péntekig 9:00-17:00 között vagy a bstickerss@hotmail.com e-mail címen.

Mobil eszközökkel is rendelhetek?

Természetesen a tabletedről vagy az okostelefonodról is rendelhetsz bármit nálunk. Ehhez egyszerűen látogasson el a B-Stickers webáruházunkba a mobil internetes keresője segítségével! A weboldal megjelenítését speciálisan mobil eszközökre is optimalizáltuk.

Milyen fizetési módokat fogadnak el?

Az alábbi fizetési módok közül választhat: helyszíni fizetés Bonyhádon a Szabadság tér 8/9 alatt, utánvétes fizetés bankkártyával és készpénzzel, illetve PayPal.

Mikor és hogyan kapom meg a számlámat?

A számlát e-mailben kapja meg közvetlenül azután, hogy a rendelése teljes egészében kiszállításra került.

Megkaphatom a rendelésemet a vállalkozásom nevére?

Természetesen igen, ehhez kérem tüntesse fel az adószámát és az egyéb adatokat amire szükségünk lehet a számlázáshoz!

Fizethetek részletekben?

A jelenlegi kínálatunkban sajnos nincs »részletfizetési« opció.

Kapok visszaigazolást a beérkező fizetésről?

Amennyiben PayPal-t vagy bankkártyás fizetést választott fizetési módként, akkor a rendelés csak egy eredményes fizetési folyamatot követően zárul le. Ezért ennél a kettő fizetési módnál a fizetési visszaigazolás közvetlenül a böngésző ablakában jelenik meg. Utánvétes  fizetés esetén a fizetési folyamat a küldeménynek a logisztikai szolgáltatónk általi átadásával fejeződik be.

Hogyan váltom be a kuponomat?

Ha van kuponja, akkor a kupon kódját a »Kuponkód« mezőbe írhatja be közvetlenül a fizetéskor. Ezután a böngésző ablakában a rendelése számlaösszege azonnal csökken kuponjának értékével.

Elszámolhatom-e utólag a kuponomat egy meglévő rendelésemmel?

Általában nem lehet a kuponokat utólag lekönyvelni. Ha elfelejtette beváltani a kuponját, akkor használja azt egyszerűen a következő rendelésénél!

Nem működik a kuponkódom, mi lehet ennek az oka?

Amennyiben a kuponkód nem működik, akkor annak az alábbi okai lehetnek:

1. A kupont már beváltották, és ezzel a kuponkód felhasználásra került.
2. A kupont egy meghatározott ügyfélfiókra állították ki.
3. A kupon minimális és / vagy maximális rendelési értékhez kötött.
4. A kupont nem lehet minden termékre felhasználni.
Ha a kuponkódja valamilyen más ok miatt nem működik, forduljon bizalommal az ügyfélszolgálatunkhoz!

Kérhetem, hogy a kupont készpénzben fizessék ki?

Általában nem lehet a kuponokat készpénzben kifizetni, csak levásárolni van lehetőség.

Milyen szállítási költségek merülnek fel?

Csomagpontra való csomagküldés esetén 990 Ft a szállítási költség, utánvételes és előreutalásos rendelésnél is!
Házhoz való rendelésnél 1500 Ft a szállítási költség, utánvételes és előreutalásos rendelésnél is!
Személyes átvételnél üzletünkben nincsen szállítási költség!

Mennyi időt vesz igénybe a szállítás?

Azokat a termékeket amelyekhez van megfelelő mennyiségű alapanyag raktárkészleten, azonnal gyártani kezdjük, és a készen álló termékeket általában 2-4 munkanapon belül kiszállítjuk.

Mely csomagküldő szolgáltatóval küldik ki a csomagomat?

Szerződött szállítási partnerünkkel, a Csomagküldővel küldjük ki a termékeinket.

Elküldethetem a csomagomat egy csomagpontra, vagy csomagátvevő helyre is?

Igen, a nagyvárosok több pontján is jelen vannak a Csomagküldő által létrehozott csomagpontok, ahová tudod rendelni a csomagodat.

Hogyan történik a csomagpontra való csomagom átvétele?

Amennyiben a csomagodat feladtuk a Csomagküldő futárszolgálatának és rögzítettük a rendszerben, e-mailben értesítést kapsz a csomagpont adataival kapcsolatban. A csomagpont címéről, fizetési lehetőségekről, a csomag árának összegéről, illetve egy jelszót is mellékelnek ami FONTOS mert csak ezzel fogod tudni kikérni a csomagodat az átvevőponton! Amikor a csomagod megérkezik a csomagpontra és bevételezik a rendszerbe, automatikusan egy SMS-t fognak küldeni a rendelésben általad megadott telefonszámra, amely tartalmazni fogja a csomag számát, a csomagpont címét, és a jelszót.A csomag átvételére 7 munkanap áll lehetőségedre!

A szállítási címem eltérhet a számlázási címemtől?

Igen, kérheti, hogy a megrendelését a számlacímétől eltérő címre szállítsuk, pl. a munkahelyére, ehhez egyszerűen csak adja meg az adatokat rendelésnél, vagy az [adataim] menüpont alatt.

Nem kapom meg a küldeményemet, akkor mi a teendő?

Ellenőrizte már a küldemény helyzetét az alábbi oldalon : https://tracking.packeta.com/hu/tracking/search ?

Az Ön által látott információk jelzik a rendelés státuszát. A csomagjára vonatkozó további információkat az ügyfélszolgálattól kaphat. Hogyan követhetem nyomon a rendelésem?

A csomagszám megadásával küldeménye helyzetét az alábbi linkre való kattintással követheti nyomon: https://tracking.packeta.com/hu/tracking/search

Mit tehetek, ha sérült terméket kapok?

Amennyiben a termék sérülten érkezik meg önhöz, kérjük vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot és jelezze nekünk a problémáját!