A falmatrica anyaga matt fekete monomer PVC fólia, melynek vastagsága 75 mikron. Hátulja öntapadós ragasztóval ellátott, a felhelyezéshez nincsen szükség ragasztóra vagy előkészületre. Felhelyezési hőmérséklete min. + 10 °C !!! Megfelelő minőségű festett felületen akár évek múlva nyomok nélkül is eltávolítható, anélkül hogy roncsolná vagy leszedné a festést! Élettartama 10 évet is elérheti! Nincsenek méretbeli határok, 25 centiméterenként növekednek a méretek, de egyedi szélesség vagy magasság alapján is rendelhetőek . Felrakási útmutató a www.bstickers.hu/video – link alatt található.
2012 Mazda MX-5 Senshu Hátulról
3.900Ft – 13.300Ft
A Mazda története 1920-ig nyúlik vissza. Ekkor alakult meg Toyo Kogyo Cork Co. Ltd, amely többek között dugógyártással foglalkozott. Majd egy természeti katasztrófa nyomán a vállalkozás megváltoztatta tevékenységét: 1923-ban földrengés pusztította el Tokiót; a város újjáépítésének munkálataiban Ford teherautók segédkeztek, ami lenyűgözte Jujiro Matsudót, a Toyo Kogyo tulajdonosát. Matsudo elhatározta, hogy saját járműveket fog gyártani. 1931-re elkészült a háromkerekű Mazdago, amely leginkább egy motoros riksára hasonlított. A második világháború alatt a cégnél a fegyvergyártás került előtérbe. Az 1945-ös a Hiroshimai atomtámadás során a gyár megsemmisült, azonban pár év alatt újjáépítették és hamarosan elkészült az első egy tonna teherbírású Toyo Kogyo teherautó. 1960-ban pedig az első személyautó debütált.